Retirada de residuos en praias e humedais

O escenario elixido para esta acción de conservación do litoral é a duna da praia de Area da Cruz, no concello do Grove, un espazo natural de alto interese ambiental no que a presenza de lixo mariño e de flora exótica invasora ameaza a vexetación autóctona, un impacto que se ve sensiblemente intensificado por mor da ausencia dunha cerca perimetral que impida o acceso a zona dunar e o pisoteo continuo da vexetación existente.
DATAS: 10/05/2024
HORARIO: 16:30 a 19:00 h
Máis de 40 persoas, principalmente mariscadoras da Confraría de Muros e voluntarios do programa Actúa da Obra Social de ABANCA, uníronse para levar a cabo unha nova xornada de limpeza de lixo mariño, sendo o lugar elixido para esta ocasión a praia de Ventín (Muros), un enclave onde as correntes mariñas depositan unha importante cantidade deste tipo de residuos nestes meses de inverno.
DATAS: 20/01/2024
HORARIO: 11:00 a 15:00 h
PLANCTON 2024. Persoas voluntarias convocadas por Afundación no marco do programa PLANCTON, principalmente estudantes do Centro de Formación Profesional Colegio Hogar Afundación, participarán nunha nova xornada de voluntariado medioambiental, centrada, nesta ocasión, na retirada de bágoas de serea na praia de Lariño, nos concellos de Muros e Carnota.
DATAS: 11/01/204
HORARIO: 10:00 a 13:00 h
PLANCTON regresa ao concello de O Grove para realizar unha nova actividade de voluntariado ambiental consistente na retirada de lixo mariño nas praias de Area da Cruz e Raeiros. Nesta ocasión, que coincide cunha data tan emblemática como o Día do Voluntariado, serán as alumnas e alumnos do colexio CEIP As Bizocas quen se encarguen de retirar todo canto residuo atopen nos areais ao longo de toda la xornada matinal.
DATAS: Martes, 5 DEC 2023
HORARIO: 10:00 a 13:00 h
Nesta ocasión, PLANCTON desprázase ata o concello coruñés de Carballo para realizar unha nova xornada de voluntariado ambiental dedicada á limpeza de areeiros. Será nas praias de Baldaio e Razo, e o alumnado do Centro de Formación Profesional Afundación da Coruña será o protagonista da mesma. Coas iniciativas de voluntariado no ámbito do medio ambiente, Afundación e ABANCA queren conseguir un impacto directo en catro Obxectivos de Desenvolvemento Sostible (ODS): ODS 10 «Redución das desigualdades», ODS 13 «Acción polo clima», ODS 14 «Vida submarina» e ODS 15 «Vida de ecosistemas terrestres».
DATAS: Martes, 10 OUT 2023
HORARIO: 10:00 a 14:00 h
Xornada de mellora ambiental na illa de Cortegada, un dos catro arquipélagos que integran o Parque Nacional Marítimo-Terrestre das Illas Atlánticas de Galicia xunto cos de Cíes, Ons, e Sálvora, onde xa se realizaron actividades deste tipo. en edicións anteriores deste Plan Territorial de Conservación.
DATAS: Sábado, 13 MAI 2023
HORARIO: 10:30 a 15:30 h
Nesta nova actividade de limpeza de residuos nas praias, a terceira do ano 2023, PLANCTON desprasouse ata Burela, onde un nutrido grupo de persoas voluntarias da Fundación Eu Son, da Asociación de Saúde Mental "A Mariña", da Confraría de Pescadores de Burela e do Espazo +60 Afundación Viveiro, dedicaron durante toda a mañá o seu esforzo á retirada de residuos nos areais de A Marosa e O Perdouro.
DATAS: Sábado, 25 FEB 2023
HORARIO: 11:00 a 13:30 h